tirsdag den 6. maj 2014

Heldet følger de tossede



Har ikke rigtigt kunne lave blogindlæg de sidste par uger. Den er gal med armene - jeg kan SIMPETHEN ikke få dem ned - efter at have fået besked om, at jeg er blevet antaget som 'volunteer' på Chelsea Flowershow 2014!

Himmel... hvilken lykke at skulle tilbringe adskillige dage på dette vidunderlige sted. Ikke nok med det, jeg skal på rundvisning søndag inden åbningen. Og oven i hatten har jeg fået en vagt på VIP dagen, mandag før den officielle åbning tirsdag. I de timer jeg ikke arbejder, må jeg luske rundt blandt kongelige og kendte og se på alle de skønne haver, på den fredeligste af alle dagene - lykke!

Så skulle nogle af blog-vennerne komme til Chelsea i år, er jeg klar med gode råd og vejvisning - bare kig efter den midaldrende blondine med et gigantisk smil og hænderne over hovedet ;-D



25 kommentarer:

  1. Nej hvor er du heldig, tillykke med det. Det bliver en stor oplevelse. Så må du se, om armene kan komme ned inden, du skal af sted :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja det er lidt upraktisk med de arme ;-)

      Slet
  2. Hvilken enestående chance! Stort tillykke! Det bliver nok af oplevelser at gemme i dit hjerte til resten af dine dage! <3

    Mon ikke du kommer til at svinge kameraet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Du kan tro kameraet skal svinges. Det bliver så fedt at se det uden 'crowds'...

      Slet
  3. Nøj hvor er du heldig, stort tillykke herfra ;)
    Jeg håber dog du når at få armene så langt ned, at du kan tage en masse billeder fra bag kulisserne til os alle

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, føler mig som lykkens pamfilius. Et pludseligt indfald og vupti havde jeg sendt en ansøgning og vupti blev jeg taget ud til interview og vupti nu skal jeg afsted... Lover der kommer billeder :-)

      Slet
  4. Tihi, den var god! Rigtig god fornøjelse.

    SvarSlet
  5. Hvor dejligt for dig - tillykke. Sikke en chance det er for at komme bag kulisserne og jeg kan godt forstå, at armene bliver holdt over hovedet af begejstring :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja det er helt vildt! Glæder mig til ALLE timerne derovre...

      Slet
  6. Det er da noget af en oplevelse af få! Godt gået Helle!
    Det bliver nogle sjove fotos du kommer til at tage med armene over hovedet...det bliver spændende at se!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg glæder mig som et barn til juleaften. Lover at arbejde på ar få armene ned inden ;o)

      Slet
  7. Pyh ha, misundelse er en grim ting men lige der ramte den mig :-) . . . Håber dog at du får en fantastisk oplevelse.
    Kh Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen Lone, håber det kan inspirere dig til at søge ind som volunteer til næste år! Er næsten misundelig på mig selv :-D

      Slet
    2. Kære Helle.
      Jeg anede ikke denne mulighed fandtes, og nu har du virkelig, virkelig, virkelig sat kriller i min drømme-hjerne. Ingen tvivl om at jeg prøver at søge på et tidspunkt.
      Endnu engang stort tillykke til dig.
      Kh Lone

      Slet
  8. Jeg kan godt forstå, at du har svært ved at få armene ned:-) Hvordan nogle dog være så heldige, spørger en dybt misundelig havetosse?

    SvarSlet
    Svar
    1. Bente for søren - du må da søge job derovre til næste år! RHS slår alle deres volunteer jobs op på deres hjemmeside, så det er bare at holde øje med det - og naturligvis sende en ansøgning afsted... :-)

      Slet
  9. Kære Helle
    Du er da født under en heldig stjerne! Tænk at du skal knokle og nyde Chelsea med Monty, Carolyn, Allan og alle de andre vipper vimsende rundt omkring - det kan da kun blive uforglemmeligt! Håber snart at vi ses i vores ydmyge haver ;-)
    Kram Rose

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Rose,
      Ja er det ikke vildt! Havde ellers ikke tænkt at jeg skulle derover i år, men altså så fik jeg den her ide om at søge ind som volunteer og VUPTI off I go! Glæder mig til vi snart skal kvidre over havekaffen :-)
      Kram Helle

      Slet
    2. Kære Helle
      Hvis du kan nå kaffe inden the big thing, er du meget velkommen, og ellers selvfølgelig når du er vendt hjem fra turen over nordsøen :)
      Kram Rose

      Slet
    3. Søde Rose har været begravet i arbejde så kaffen må vente, for nu sidder jeg i lufthavnen. Glæder mig til vi ses :-)
      Kram Helle

      Slet
  10. Hej Helle.Hold da helt op en chance du har fået.Det bliver da en utrolig oplevelse for dig.Så kan da godt forstå at du ikke kan få armene ned.
    Sidste år skulle vi vælge om vi ville se Chelsea eller Hampton Flowershow.
    Og vi valgte Hampton..........som bestemt var en stor oplevelse.
    Glæder mig til MASSER af dejlige billeder derover fra.
    God dag knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette,
      Jeg var også på Chelsea sidste år som gæst - havde egentligt ikke tænkt at jeg skulle afsted i år, meeen så kunne jeg ikke dy mig for at søge ind som frivillig og det var vist meget godt tænkt! Hampton lyder også dejligt - det har jeg tilgode.
      Kram Helle

      Slet
  11. Hej Helle! Rigtig god tur til havemekkaet. Håber du får en rigtig spændende tur, uden for meget overvægt i flyveren hjem. Hyggeligt at snakke med dig i lørdags!
    Mange hilsner fra Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karen,
      Så hyggeligt at møde dig! Sidder nu i lufthavnen med en STOR taske pakket ned i håndbagagen. Håber snart vi mødes igen.
      Kram Helle

      Slet